Buasir

Wednesday 22 August 2012

KLINIK BUASIR SAFUTE


Selamat Datang.
website : www.klinikbuasir.com


Klinik Buasir Safute  adalah Klinik khusus untuk merawat masalah penyakit buasir yang di kendalikan oleh doktor-doktor perubatan yang bertauliah. Kesemua perengkat Buasir boleh dirawat dengan berkesan menggunakan kaedah moden terkini iaitu Teknik Safute BEIM'. 

Buasir adalah penyakit yang terlalu personal, melibatkan tempat yang amat sulit  dan sangat memalukan bagi kebanyakkan orang. Kami amat memahami akan masalah ini  dan yang pasti anda akan dilayan dengan professional dan privacy anda sentiasa menjadi keutamaan kami.

Kemungkinan anda telah lama terseksa oleh buasir atau hemorrhoid dan ketahuailah buasir adalah salah satu penyakit yang kerap di hidapi oleh rakyat di Malaysia.

Statistik di Barat menunjukkan sekurang-kurangnya 50% orang yang berumur lebih 50 tahun telah dan pernah mengidap buasir. Walaupun kita tiada angka statistik, tetapi saya percaya keadaan sama berlaku di sini dan buasir ini boleh menyerang semua peringkat umur termasuk lelaki dan wanita.




Anda mungkin tercari-cari rawatan apa yang paling baik dan berkesan. Pembedahan di Hospital sudah ternyata amat menakutkan dengan kemungkinan risiko pendarahan, pemulihan luka dan kesakitan selepas pembedahan yang agak lama. Ubat buasir dan rawatan alternatif sudah dicuba tetapi buasir tetap berulang lagi.


Website ini mungkin boleh memberikan informasi yang lengkap tentang buasir dan semua rawatan perubatan yang ada serta tentang kelebihan terapi terbaru : ‘Teknik Safute BEIM’.


Mudah-mudahan website ini boleh memberikan manfaat kepada semua.

Drbuasir

HUBUNGI KLINIK UNTUK TEMUJANJI SEKARANG

Tel : 03 77271360
Mobile Dr Zul : +6012 3372062
Email : drbuasir@gmail.com

1 comment:

  1. Wah sudah ada cabang ϑί Malaysia ♉άά♡ ..syukur alhamdulillah..smoga klinik wasir safute tambah sukses dan bisa menolong penderita wasir,,untuk dokter panji,dokter zul,dan dokter dokter lain ϑί bawah naungan klinik wasir safute saya ucapkan terimakasiih,smoga sukses selalu..bisa membuat penderita wasir tersenyum lagi..(From:mantan penderita wasir & pasien dokter panji -klinik wasir safute pondok kelapa jakarta)

    ReplyDelete