Buasir

Wednesday 22 August 2012

BEBAS BUASIR DALAM 15 MINIT


 KLINIK BUASIR SAFUTE 
  No.21-B, Pelangi Square Damansara 
  Jln.PJU 6, Persiaran Surian, 47810 Petaling Jaya
  Selangor, Malaysia



 
SAFUTE PILE’S CLINIC     
RAWATAN BUASIR TEKNIK SAFUTE BEIM YANG PERTAMA DI MALAYSIA

www.klinikbuasir.com





  • Tanpa luka terbuka 
  • Tanpa perlu dijahit
  • Tiada risiko infeksi
  • Minima risiko pendarahan
  • Tidak perlu masuk hospital
  • Kesakitan  minimal
  • Anda bebas buasir dalam 15 minit
  • Penyembohan yang cepat
 Perundingan & Pemeriksaan percuma
 Email : drbuasir@gmail.com

Klinik Buasir Safute adalah sebahagian dari Klinik ataupun hospital di dunia yang menggunakan teknologi pintar terbaru 'Safute BEIM' di dalam merawat penyakit Buasir dan masalah Ano-rektal yang lain-lain. Di Malaysia, 'Klinik Safute Buasir'  Ini adalah merupakan Klinik Buasir khusus yang pertama menggunakan teknologi Safute BEIM .

Pembedahan buasir konvesional 'Open haemorrhoidectomy' adalah terkenal diantara pembedahan yang paling menyakitkan dan menyeksakan pesakit. Pemotongan tisu buasir dengan pisau atau gunting akan menghasilkan sakit ngeri yang kuat dan ditambah pula dengan beberapa jahitan untuk mengikat punca perdarahan. Jahitan ini akan menambahkan lagi kesakitan kerana struktur anus adalah dinamik, sebarang jahitan akan menambahkan 'tension' bila anus digerakkan untuk membuang air besar atau selepasnya. 


Luka terbuka dan kesakitan ini akan berlarutan untuk 8 ke 12 minggu. Jadi kebanyakan orang yang mengidap buasir akan menyimpan dan merahsiakan buasirnya hingga bertahun-tahun, mereka hanya akan mendapatkan rawatan ubat makan dan 'peluru' untuk dimasukkan ke dubur apabila ada pendarahan atau kesakitan yang agak kuat. 

Rawatan pilihan yang ada banyak tersebar di internet hanyalah bentuk  rawatan alternatif seperti rawatan  traditional, rawatan  herba, Haemopathy, Ayuverda, Bekam dan juga tabib china . 

Teknik Safute BEIM  mampu menawarkan rawatan terbaik untuk membuang Buasir anda sehingga ke akarnya dalam masa 15 minit sahaja. Keunggulan teknik ini adalah terletak pada alat pintar Safute BEIM yang mampu membuang Buasir hingga ke akar umbinya tanpa menyebabkan luka terbuka dan tiada risiko pendarahan serta infeksi yang akan berlaku. 

Tidak perlu dilakukan sebarang jahitan jadi tidak akan ada ujud sebarang 'tension' semasa struktur anus digerakkan untuk membuang air besar. Teknik ini mampu digunakan untuk semua perengkat buasir dalaman dan juga busir luaran. Masalah 'anal fissures', 'fistula', 'skin tag', Condyloma Accuminata dan 'anal abscess' juga mampu dirawat dengan berkesan sekali menggunakan Teknik Safute BEIM.

website : www.klinikbuasir.com
HUBUNGI KLINIK UNTUK TEMUJANJI SEKARANG

Tel : 03 77271360
Mobile Dr Zul : +6012 3372062
Email : drbuasir@gmail.com




3 comments:

  1. salam
    boleh dapat kan rawatan untuk fistula in ano

    ReplyDelete
  2. Macam bohong aje call bnyk kali tak angkat lepas tu web mcm guna bahasa indon

    ReplyDelete
  3. Saya dulu ada call...mrk jwb. Tp blm kesempatan nak lakukan rawatan ni..mrk nasihat amik bnyk fibre,mkn bubur nasi,mnum bnyk air n oat,sayuran n berendam air suam dulu n diet mkn nasi n mkanan keras dulu utk mringankan sakit anal fissure.

    ReplyDelete